dinsdag 23 januari 2007

Door de tros-azijn-pissers tot beste reclame verkozen

Winnende filmpje

Gisteren zat ik een computerblad te lezen voor de tv en zag weer een stukje radar. De loden leeuw werd uitgereikt aan de allerbeste reclame van de afgelopen tijd. Een filmpje wat op celluloid is geschoten met prachtig camerawerk, mooi gesneden (in de oorspronkelijke lange versie) en goed bedacht. De boodschap: schoonmaken kan een straf zijn maar met Cif is het sneller klaar..

Ik geloof er niets van. Ik maak gewoon schoon met mr Proper! (jammer dat je dat in Nederland niet kunt kopen) Maar het is een pracht reclame.. ook het wellicht irritante maar toch wel grappige LOI blokje met "Wouter het kan altijd Stouter" kreeg op de flikker en de meest irritante BN-er in de reclame was Louis van Gaal!

De tros moet eens gaan nadenken en leren dat de kracht van de reclame de irritatie is. En daarna de herhaling. Als je geprikkeld wordt (op welke manier dan ook) dan neem je info op. Als die info regelmatig herhaald wordt beklijft het..

Ik irriteer me blijkbaar niet aan de CIF reclame want ik wist (tot gisteren) niet dat het voor CIF was.

Ik hoop dat de gouden loeki organisatie de zware verantwoordelijkheid van bejaardenomroep Tros overneemt en een echt publiek laat beslissen over wat goed en slecht is..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten